måndag 15 december 2014

Strukturerar upp...

Måndag igen. Grått, regnigt och blåsigt. Nu tänker jag gnälla. Regnet är inte kul längre. Jag måste inte ha en massa snö men det kunde ju få va lite vintrigt med frost iaf! Riktigt less är jag!!!

En vecka med fullt upp väntar. Dels i skolan men också hemma. En dryg vecka kvar till jul. Och ingen ledighet... Stressen river i mig. Försöker strukturera upp och jobba bort stressfällorna. Men den är mig i hasorna hela tiden... Jaja. Det blir nog bra.

I eftermiddag ska vi på Julmarknad i skolan hos Emilia. Ska bli riktigt trevligt! Men innan dess skola...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...