tisdag 23 december 2014

Dagen före dopparedagen!

Hur kan tiden  ha gått så fort?! Men härligt är det. Dessutom verkar julen bjuda på vinterväder även om det inte är snö.

Igår satt jag vid datorn varvat med hemmapyssel. Nu är det inte mycket kvar att göra idag. Lite bakning med barnen och skinkan. En sås till laxen måste jag komma ihåg med... Och stryka...

Men innan jag kan börja med nåt av det ska jag träffa min projektgrupp för avstämning inför julen. Jag är inte allt för peppad på att åka iväg men hellre nu än i julhelgen. ;-)

Alla klappar ligger klara där hemma och bara väntar på att barnen ska somna så tomten kan komma. Misstänker att jag kommer tröttna på vakna barn innan dom vill sova. Jag är lite seg idag efter att ha bakat julgodis till alldeles för sent igår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...