onsdag 19 november 2014

Håller tummarna för falsklarm!

Gomorron! Från sängen! Det va länge sen jag bloggade från sängen en vardagsmorgon. Men idag slapp jag stressa upp. Skönt även om orsaken inte är den bästa.

Fritids ringde igår eftermiddag. Jag stod på centralen, på väg hem efter att ha pluggat med min grupp. Emilia hade ont i magen och var väldigt hängig. Dålig i magen med... Så Sebastian var snäll och hämtade henne och så fick dom sällskap av farmor sen. Jag ville inte lämna Emilia i enbart Sebastians ansvar i den sitsen.

När jag väl kom hem var damen ifråga trött, hon hade lite ont i magen men inte mer än så. Inget spring på toa och humöret var som vanligt. Dagen idag har börjat bra. Vi inväntar besked från magen. Men peppar peppar verkar det okej. En dag hemma får det bli för säkerhets skull men det verkar bli skola imorn. Hoppas det. Vi behöver det imorn.

Imorn har jag obligatoriskt seminarium så idag ska jag plugga inför det samt färdigställa min del av grupparbetet. Blir nog bra...

Humöret känns lite bättre idag. Kan vara för att jag slapp stressa upp på morgonen. Sebbe och Oskar klarade sig själva. Vi får väl se hur dagen blir...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...