fredag 17 oktober 2014

Trött på alla sätt och vis...

Gårdagen gick i ett från tidig morgon till sen kväll. Redan på tåget satt jag och pluggade. Avbrott för seminarium och sen plugga vidare på tåget hem. Lite lunch i magen och sen var det dags för utvecklingssamtal nummer ett. Jag tog med mig dator och skolböcker så efter ett bra samtal fick Sebbe gå hem medan jag gick till biblioteket. Där satt jag ett par timmar innan det var dags för samtal två. Därefter följde jag med Oskar hem igen.
Mat i magen och sen ännu mera plugg fram till tio... Jag var helt slut i huvudet då...

Men jag hann med allt det skriftliga. Idag ska jag fixa bilder och InDesign. Det program vi fick 12 dagar att lära oss på fick jag höra igår att det tar 1-4 månaders aktivt användande att bli bra på... Jag tror på det...

Idag tog jag sovmorgon. Sebastian och Oskar var snälla och lämnade Emilia. Malin ska va hemma då dagis har planeringsdag. Så vi ligger i sängen och bara är just nu. Synd bara att jag börjar bli hungrig... Fast det är väl lika bra att sätta igång med skolarbetet igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...