torsdag 16 oktober 2014

Gomorron

Torsdag morgon. Tidigt. I alla fall för mig. I vanliga fall brukar jag nyligen ha gått upp. Idag har jag hunnit duscha, äta frukost och sitter nu på tåget till skolan. Jag är så tacksam att jag bara har några få morgnar när jag börjar åtta.

Idag har jag seminarium klockan åtta. Jag lyckades ta mig igen texten igår till slut så jag borde vara förberedd. ;-) Sen är det raka vägen hem som gäller. Idag har både Sebastian och Oskar utvecklingssamtal. Skolan kör nån ny variant där barnen själva ska hålla i samtalen. Återstår att se hur det går.

I övrigt ska kommande 1,5dygn bestå i en massa pluggande! Deadline är snart här... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...