onsdag 22 oktober 2014

Längtar ...

Bilden nedan visar dagens datum för fyra år sen! Nu längtar jag!!!

Igår när jag gick hem i mörkret såg jag dessutom att grannen högst upp klätt in balkongen i ett ljusnät. Så mysigt. Vilket betyder att jag måste rota fram slingan till vår balkong nu. :-)

Idag var det rått och kallt ute. Och då regnade det inte ens... På radion pratade dom om frostvarning i fall molnen skulle lätta. Det kan jag förstå. Luften kändes sån idag... Men det gör mig inget. Det är så illa att jag inte har nån vettig mellanjacka nu till hösten så frost och kallt skulle betyda att jag kan ta fram täckjackan. Och så kanske ungarna fattar att man inte kan gå till skolan i enbart collegetröja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...