tisdag 7 oktober 2014

Hösten är verkligen här nu.

Nu är hösten verkligen här! Det är mörkt ute på morgonen! Jag måste verkligen komma ihåg att rota fram reflexer och reflexvästar till imorn bitti.

Idag är det dessutom ännu lite mörkare ute utav regnet som faller. Jag hade tur när jag lämnade tjejerna som inte blev jätteblöt. Kollade ut nu när jag skulle till tåget. Knappt duggregn så jag lade regnjackan i väskan. Tji fick jag. Fick plocka upp den strax utanför porten...

Men jag tänker inte klaga mer än nödvändigt. Vi ska inte få speciellt stora regnmängder idag. Värre ska det bli imorgon. Då ska det tydligen regna massor. Tur att jag inte har några lektioner då så jag slipper åka iväg långt. Blir bara en kort tur till biblioteket då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...