torsdag 11 september 2014

Seminarium och lite babbel...

Igår var det hemmastudier som gällde. Drt gick så där. Livet kom emellan. Vilket det får göra. Måste göra ibland. Men det vände upp och ner på dagen och alla planer. Positivt var väl att bristen på studielust ledde till att jag avslutade min blogginlägg om förra veckans event. ;-)

Idag är det nya tag. Jag har hunnit läsa och se allt jag skulle. Har några sidor i vanliga boken kvar bara. Skönt.
Nu är jag på väg på mitt första seminarium. Ska bli intressant att se hur det är.

Ikväll väntar matlagning - måste förbereda morgondagens middag. Och sen ska jag nog ta tag i den där hemsidan... Ska skapa en hemsida. Vilket egentligen inte borde vara supersvårt. Jag har ju gjort det. Det gäller bara att få tummen ur... ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...