tisdag 16 september 2014

Negativt, överraskning och skolk.

Den som känner mig vet att jag inte är speciellt intresserad av politik. Jag tycker det är viktigt att rösta men längre än så sträcker det sig inte.
Det innebär att jag ruttnar på mitt facebookflöde just nu. Dessutom är nästan allt som står otroligt negativt! Sååå jäkla tråkigt! Jag skummar igenom om det är nåt jag inte vill missa men för det mesta stänger jag ner Facebook på en gång... Å andra sidan är väl det nåt positivt i sig. ;-)

Igår var det föreläsning som gällde. Om CSS. Mycket är repris av det jag svor över i våras. Men det är kul att få lära sig även i lektionsform med och inte bara sitta och läsa.

Efter lunch hade läraren bett att hela IMD-klassen (It, medier och design) skulle samlas i klassrummet. Och väl där delades det ut ryggsäckar till alla. Uppmärkta med vårt program och skola. Nice!!

Idag väntar ännu en föreläsning. Den här gången ska det handla om bildredigering. Lite spännande. Jag vill lära mig mer sånt.

Sen blir det att plugga en del idag. Imorn ska jag skolka från hemmastudierna. ;-) Istället ska jag gå på en vinspotting. Riktigt trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...