lördag 5 juli 2014

Sommar och sol!!!

Lördag! Redan! Veckan har gått alldeles för fort! Sommaren kom ju först igår. Men som jag njöt av sol och värme!

Jag och tjejerna var utomhus nästan hela dagen. Emilia mådde riktigt bra bortsett från lätt huvudvärk. Besöket på vårdcentralen gav inte så mycket. Sänkan okej, ingen feber, inga märken efter fästing (det visste vi redan) och ingen nackstelhet. Lite lätt röd i halsen bara. Blir det värre skulle vi söka akut på barnmottagning. Borrelia ville hon inte kolla...

Idag finns huvudvärken kvar. Lite lätt bara. Vi avvaktar och ser hur dagen blir.

Jag själv orkade med hela dagen även om jag var riktigt trött på eftermiddagen. Men vid tio gav jag upp, långt före husets herrar som kollade film. Och jag fick sova till åtta i morse. Så skönt!!!

Vi har dessutom vaknat upp till en strålande varm sommardag! Såååå härligt!

Idag ska jag (vi) njuta av semesterväder och jag ska påbörja nästa virkprojekt. Det förra blev klart igår. Blev nöjd trots lite småfel. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...