lördag 5 juli 2014

Jag njuter lite extra!

Vilken kväll!!! Varmt, strålande sol, sommar, grillat, härligt sällskap! Som jag har njutit av kvällen hemma hos bästa svägerskan och svågern. Vi grillade massor av gott, barnen lekte och livet kändes bara så där underbart. Sent, sent (för barnen i alla fall) gick vi hem. På vägen plockade jag lite pinnar till mina luktärtor. Barnen nattades och sen fixade jag mina pinnar medan sista dagsljuset försvann. Nu är klockan efter elva och jag sitter här med bara ben och njuter! Har tänt lite ljus och bara är. Lyssnar (på lite väl många) ljud och gillar livet. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...