fredag 25 juli 2014

Jag får gnälla!

Jag får höra att jag inte ska gnälla på värmen. Och jag vill verkligen inte gnälla. Men att jobba i den här värmen är inte kul. Det är riktigt tungt mellan varven. Och det är allt annat än kul när man känner hur svetten rinner över hela kroppen samtidigt som man ska hjälpa en annan människa - nära inpå.

Sen är det faktiskt lite trist att vara så trött och seg av värmen när jag kommer hem att jag inte orkar göra nånting vettigt förrän det är dags att sova. Vilket i sin tur leder till att jag är uppe för sent. Så jo, jag tänker gnälla lite...

I övrigt hoppas jag att ni alla får en fin dag i värmen. Glöm inte att dricka! Och tänk er för när ni släcker fimpar eller grillar! Nu varnas det till och med för hur man parkerar bilen i värmen och torkan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...