måndag 28 juli 2014

Hosta, myggbett och åska...

Gomorron måndag! Ny vecka, nya möjligheter!

Efter en varm helg som gick alldeles för fort är den nya veckan här. Jag har lyckats sova åtta timmar i ett sträck. Kors i taket. Kam bero på hostan och snuvan som dykt upp... Men halsontet jag kände av i helgen har släppt i alla fall. Känner mig i det där läget precis mitt emellan sjuk och frisk. Inte kul alls. Dessutom är benen alldeles hysteriskt prickiga av kliande myggbett. Yeay! Eller inte...

Jaja, bita ihop, gilla läget och stå ut. Arbetsdag ett av sex på raken idag. Får vila på söndag...

Och hoppas på mer svalkande regn under tiden. Gårdagens regnkaos var riktigt härligt ute på korpen... Mer sånt i kväll tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...