torsdag 26 juni 2014

Torsdag, trötta ben och nytt projekt

Efter ännu en riktigt kall kväll hemma vaknade vi till en humanare temperatur inne idag. Jag hoppas det innebär trevligare temperatur hemma ikväll... Tyvärr misstänker jag att det inte blir så... Jaja, det är i alla fall mysigt att få tända ljus. ;-)

Idag är jag en aning trött i benen. Igår gick jag halva Nynäshamn runt. Det var verkligen jättetrevligt men som sagt, trötta ben idag... Så jag hoppas att det inte blir riktigt lika lång promenad idag. ;-)

För min del kan det få bli en lugn dag. Jag påbörjade ett nytt virkprojekt igår kväll. Frågan är bara om jag fick till mängden maskor rätt. Man ska inte virka i skymningssken när man är toktrött. ;-) Men det ska nog bli bra. Hoppas jag. Håll tummarna för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...