lördag 28 juni 2014

Tidig morgon och kommande projekt...

Att somna tidigt innebär ofta att man vaknar tidigt... Nu vaknade inte jag självmant men ändå... Malin väckte mig strax före sju... Så det är ju tur att jag somnade tidigt.

Det känns att jag inte är riktigt van att jobba ännu. Även om det inte är ett jättetungt jobb så tar det på orken. Och jag ligger definitivt efter här hemma... Så idag får det bli en del städande. Måste få lite ordning i röran... Det ska nog bli bra. Får köra hårt med familjen. ;-) Tänkte hinna virka lite med. Vill ha fler flaskfodral. Blev lite kär i dom. Har fått beställning på en mössa med. Så det får bli ett kommande projekt...

Nu ska jag sätta på dagens första tvätt, fixa lite te och sätta mig och virka. :-) Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...