tisdag 3 juni 2014

Överlevde. Och buss på!

Första dagen på nya jobbet avklarad. Det var inte direkt svårt att gå vid sidan om och knappt göra nåt. ;-) Får se hur det går imorgon. Nu vet jag verkligen vad som väntar mig. Och då ska jag göra allt...

Nu sitter jag på bussen mot Nynäs. För andra gången idag. Kom på att jag hann åka hem och äta lunch innan kursen. Kändes skönt att få den stunden på mig.

Inför föräldramötet ikväll har jag laddat med en lista med frågor till rektorn. Samma rektor som inte svarar på mail. Många av frågorna har han redan fått utan att svara på dom. Ska bli intressant att se vad han säger ikväll. Förra året när vi var på informationsmöte om ipads hade vi ju ingen erfarenhet av att ha en hemma. Det har vi nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...