tisdag 3 juni 2014

Nervös första dag!

Spännande! Nervöst! Läskigt! Ungefär så känns det just nu när jag sitter här på bussen på väg till mitt nya jobb... Lite trött är jag med. Inte nog med att jag får gå upp lite tidigare när jag ska jobba än jag gjort hela läsåret, jag har dessutom vaknat för minsta lilla i natt... Misstänker att det är nerver... Idag ska jag gå vid sidan om hela korta dagen medan det är tänkt att jag ska klara det mesta själv redan imorn. Skrämmande tanke. ;-)

Tur att det bara är kort dag idag. Nä just det... De var det ju inte. För i eftermiddag,  efter jobbet, ska jag på kurs och lära mig hur man lyfter rätt. Och direkt efter den väntar föräldrarmöte.

Ett föräldrarmöte som känns väldigt viktigt att gå på. Det är informationsmöte inför skolbyte för blivande fyrorna. Och så ska vi informeras om ipads. Jag har samlat på mig lite frågor till rektorn när det gäller den biten... Vi är ju inte direkt nöjda med hur det har fungerat för Sebastian och hoppas få det bättre för Oskar... Det blir nog bra...

Emilia när hon skulle iväg på scoutläger i fredags. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...