torsdag 22 maj 2014

Sommaren är här!!!

Sol, sommar och värme varvat med en väldans massa skolarbete. Allt annat glöms bort. Totalt. Det är nästan så jag höll på glömma bort gårdsfesten på dagis idag...Bara en sån sak.

Igår fick vi betygen i företagsekonomin. Ett stort B! Yeay! Hade jag inte slarvat inför ett av proven (missat ett helt kapitel) så hade det blivit ett A. Känns bra att veta. :)

Idag ska jag skriva prov i webbutveckling. Teoriprov. Känns som att det kan gå så där... Men, men... Det blir nog bra. Sen ska jag hinna med att skriva klart sista frågan i uppgiften i naturkunskap. Efter det är jag klart med allt skolarbete så när som på två små prov i morgon i båda ämnena. Det är alltid små prov det sista man gör.

Har jag tur kanske jag hinner baka något till gårdsfesten annars får dom nöja sig med tomatplantorna jag släpade med upp. Det är till försäljning alltså. Och igår planterades alla mina plantor om och tomaterna har fått flytta ut i sommarvärmen på balkongen.
Ännu härligare är att det är varmt från morgon till kväll nu. Jag har ätit frukost på balkongen sista dagarna. Så härligt. Speciellt som jag måste sitta inne och göra en massa skolarbeten på dagarna.

Nu ska jag bara hålla tummarna för att den envisa förkylningen som håller på och bryter ut handlar mer om pollenallergi än förkylning. Finns ju en risk att den slår till för fullt när jag slappnar av efter allt skolarbete...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...