torsdag 1 maj 2014

Nu kan sommaren komma!

Äntligen!! Nu är jag redo för sommar! I strålande solsken har jag packat upp allt i båten. Var sak på sin plats. Så härligt! Det är bara mattorna och ett par täcken och lite sängkläder som saknas. I övrigt är allt klart! Mattorna tar Tony med sig när han och svärfar flyttar båten i helgen. Jag och barnen stannar hemma. 10 timmars båtfärd, även om den delas på två, är inte lockande med fyra barn när det är näst intill vintertemperaturer ute. Å andra sidan känns det inte så vintrigt i solskenet just nu.

Japps, nu är jag redo! Håll tummarna för varmt och fint väder nästa helg!

2 kommentarer:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...