torsdag 1 maj 2014

En typisk valborg

Efter en vacker och sval valborgsmässoafton där tre av fyra barn gick i fackeltåg och var med och tände elden vaknar vi till en blöt mulen morgon. Regnet är snöblandat och på facebook och instagram svämmar det över av chockerade kommentarer och bilder. Visst är det trist men det var väntat. Snön har funnits på min väderleksrapport i flera dagar. Här stämde det i alla fall - snöblandat regn en stund på morgonen.
Mindre kul är kylan och regnet. Det är inte direkt lockande att stå instängd i en ouppackad båt i det här vädret. Vilket jag skulle behöva göra. Vi får se hur det blir. Kanske åker bara maken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...