tisdag 29 april 2014

Jag saknar det inte!!

Ojojoj! Jag saknar inte att pendla i morgontrafiken! Jag behövde lämna en sak till maken, som jobbar på andra sidan stan. Så långt allt okej. Åka tåg är ju ändå lika med tid för att läsa i skolböckerna. Trodde jag. Halvvägs började det. Korta stopp på grund av tågkö. Efter tågbytet kom vi iväg innan vi blev stillastående. Sen mer krypåkande. Väl framme på centralen togs tåget ur trafik. När jag borde ha varit framme avgick tåget äntligen... kommer fram tio minuter sen. Inte mycket men ändå tillräckligt...
Hoppas det går bättre när jag åker åt andra hållet...

Så här trevligt hade jag imorse... Och ja, det gick bättre sen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...