tisdag 29 april 2014

Boken om Militta

Åh vilka lyckliga tjejer jag har haft här hemma ikväll! Vi har läst deras nya bok. Den är så ny att den faktisk hade release så sent som förra veckan. Och helgen var Martina snäll och köpte den åt oss. Av författarinnan själv. Jissa om det jublades här hemma när jag berättade att hon heter Malin. Plus i kanten för den boken. ;-)
Japps, det är min vän Malin Martinsson, eller Fnulan som hon också kallas, som tillsammans med Therese Cardells illustrationer har författat boken om häxan Militta!
Både jag och tjejerna blev väldigt förtjusta i boken och jag misstänker att vi kommer läsa den många kvällar framåt. Rekommenderar vi den? Jajemensam!
Och ja, färgerna är mycket finare än dom ser ut att vara på min halvtaskiga bild. ;-)

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...