onsdag 16 april 2014

Härligt!!!

Finns det nåt mer frustrerande än att skriva ett långt blogginlägg och sen råka slämga det..? Jaja, jag börjar om. :-)

Efter en sen kväll igår där jag, maken och sönerna bestämde oss för att kolla på tv6 twilight-maraton under veckan (en film under fem kvällar i rad) vaknade vi lite smått trötta idag... Filmen började inte förrän nio och slutade först vid halv tolv. Så för att få oss lite piggare resten av veckan har jag faktiskt sett till att få låna hem alla filmerna av Sofia. Plus att jag på det viset kan se kvällens Greys anatomy. ;-)

Trots trötthet var vi alla på glatt humör och ännu bättre känns det när solen tokstrålar ute. Varmt är det med. Dessutom grönskar det mer och mer på alla buskar och träd! Att jag sen fick ett oväntat men trevligt samtal på morgonen gjorde humöret ännu bättre. En bagatell för alla andra men betydelsefullt för mig. :-)

Efter en kort morgonpromenad från tåget till skolan ska jag nu ha lektion innan jag åker och hämtar filmerna hos Sofia. Därefter ska kursen i information och kommunikation 2 avslutas och påsken förberedas klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...