onsdag 9 april 2014

Frustration på hög nivå...

Känslan när allt det man har kämpat med, svurit över och som har gett skallebank under flera dagar bara faller på plats. Den var jag med om igår. För rätt vad det var bara funderade allt som det skulle och jag hittade alla lösningar på uppgiften i excel. Yeay! Därefter gav jag mig på nästa uppgift. Den här gången i word så det skulle ju inte vara svårt. Fick leta lite men hittade och fick ordning på det. Sparade. Och åh nej, det funkade inte... Surt värre. Öppnade dokumentet igen och så funkade det... Skumt värre. Men bra vart det och det är huvudsaken. ;)

Och eftersom det gick så bra med uppgifterna ska jag belöna mig med ett besök på ikea idag. Yeay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...