måndag 17 mars 2014

Toppenhelg och beroende...

Helgen var underbar!!! Vi hade det jättebra på Häringe slott! Och mer ska jag berätta. Jag ska bara fixa lite mer energi först. Nån av mina vänner... (ingen nämnd, ingen glömd men fröken ytterligare kan ju känna sig träffad...) tipsade så mycket om Orange is the new black så jag var ju tvungen att kolla vad det var. Och fastnade. Totalt! Så illa att jag inte lyckades stänga ner förrän kvart i tre i natt... sen ringde klockan kvart över sex. Och dagen som skulle gå till vila gick till annat. Misstänker att jag somnar till tvn ikväll... ;-) Det värsta är att jag måste vänta på fortsättningen till i juni!!! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...