torsdag 6 mars 2014

Slogan, dagvill och visning...

Det händer saker. Och det händer inte saker. Tiden tickar på så där utan att jag riktigt hinner med. Bara en sån sak att jag trodde att det var onsdag idag. Jag har fullt upp med skolan. Har fått en jätterolig uppgift. En bild som ska redigeras och sen ska en logga och en slogan till. Superkul! Är bara inte riktigt överens med min dator. Grafikkortet hänger inte riktigt med... Men jag får ihop det jag ska i alla fall.

Idag är det strålade vackert ute. Sånt där härligt väder som lockar till en promenad. Får se om jag hinner med det sen. Ska gå på en lägenhetsvisning idag med. En fyra på ungefär tjugo kvadrat mer än vi har nu. läget är inte jättekul och barnen måste korsa en mindre bilväg för att komma till en liten lekplats. Det är närmre centrum och den stora vägen från vårt hur sett. Och så är det en privat hyresvärd som vi inte vet nånting om och jag har inte lyckats googla till mig nånting heller... Men kika kan man ju göra för det... Det innebär ju inte att vi automatiskt kommer att gilla den bara för att den är större. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...