fredag 14 februari 2014

Jubel, betyg och väntan...

Yeay! Kursen i Svenska skrivande är avslutad helt och hållet nu. Jag har haft det avslutande betygssamtalet. Läraren jublade hej vilt i örat på mig! Det händer i så ofta. Å andra sidan kan det bero på att han satt i ett rum där han och kollegorna kollade in finalen i 15 kilometer klassiskt, alltså nån skidåkning. ;) Han bad så otroligt mycket om ursäkt men jag skrattade och sa att det var okej att han såg åkarna gå i mål. Själv fick jag det glädjande beskedet att jag fick ett starkt C i betyg. Och så sa han att om vi hade haft en längre kurs där jag hade haft mer tid på mig att visa vad jag går för så hade jag utan problem kunnat få minst ett B. Det värmde att höra. Jag har ju B i båda Svenska 2 och 3 och dom kurserna är lästa på plats. Så jag är riktigt nöjd. Dessutom avslutade han med att uppmana mig att fortsätta skriva, att jag hade det i mig. Själv tänkte jag lite glatt att jag klarade mig långt på min tokiga fantasi i alla fall. Jag skrev ju bland annat en artikel om mannen som misslyckades spränga sin fru i luften... ;)

Jag väntar på att vårdcentralen ska ringa upp så jag kan få nåt besked om mina röntgensvar... Även om det inte visade nåt vill jag ju faktiskt få det meddelandet med... Medan jag väntar på det ska jag fortsätta med Adobe Illustrator-kursen. Riktigt roligt!! Jag har ännu ett blogginlägg i huvudet men måste fundera lite till innan jag får ner det på pränt... Det fortsätter på samma ämne som jag började med igår - bloggar och funderingar. :)

2 kommentarer:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...