torsdag 20 februari 2014

Första bakslaget...

Jag vet, det kommer alltid bakslag inna  våren är här för att stanna. Och ja, jag brukar tjata om vinter den här tiden på året. Men efter tre dagar med solsken och  torrt väder längtar jag verkligen efter våren.

Idag kom första bakslaget. Det är vitt ute. Visserligen inga stora mängder och faktiskt vackert. Oskar blev jättelycklig. Dom ska ha friluftsdag imorgon. Mindre kul blev det när vi kollade in morgondagens väder. Det utlovas snö hela dagen... Så jag hoppas nästan kylan håller i sig till imorn och att det får fortsätta vara vitt till barnen slutar skolan.

Men sen får gärna våren komma ordentligt. Jag längtar efter tunnare kläder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...