måndag 30 december 2013

Vilken lycka!!!!!!

Jag vann!!!
Det känns helt overkligt!!!! Jag sitter här i godan ro och suckar över att jag inte har det simkort jag behöver och ser hur någon taggar mig på facebook... Jag har vunnit! Helt otroligt!!!
 
Vad jag har vunnit? Minns ni inlägget jag skrev för ett par veckor sen om att vinna en natt på Häringe slott inne hos Superquinnan? Jag vann!!!! Jag och Tony ska få fira en minismekmånad på Häringe!!!
Leendet är såååå stort och jag skulle gissa att hela jag tindrar av glädje just nu!!! Så otroligt kul!
Ett stort tack till Superquinnan och Häringe slott!!!!

2 kommentarer:

  1. Vet ej vad jag ska "kommentera" som, så det blir anonymt gumman. Nina

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...