fredag 13 december 2013

Men hallå, det snöar!!!!

Blogger använder ju picasa för att spara alla bilder jag laddar upp i bloggen. När det strulade med mobilen så laddade ju en massa bilder dit. Kom underfund med att jag kunde ladda upp bilder direkt dit för att komma åt dom i datorn.

Häromdagen fick jag nåt meddelande i mobilen om en händelse med bilder. Såg då en snöig bild. Tänkte inte så mycket mer på det då förrän nu när jag var och kikade och såg det faktiskt snöade på den. Om det är jag, nån annan eller nån autogrej som går att göra i picasa har jag inte kommit underfund med ännu. Jag blev bara så glad av denna snöande bild! Helt underbart ju! Tänk om det kunde snöa så ute!!! :)

2 kommentarer:

  1. Det är en autogrej ifrån Google+ och den driver mig till vansinne så jag stängde av det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha! Jag tyckte det va kul! Men så är det första gången för mig. ;)

      Radera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...