måndag 9 december 2013

Ge mig min vinter!

Idag, den 9 december, har vi fortfarande inte meteorologisk vinter. Idag har vi vintertemperatur,  alltså en dygnsmedeltemperatur på under noll grader. Den här gången räknas det från den 7 december. Redan imorgon ska det bli regn och plusgrader så det låter som om vi får vänta på vår vinter. Men igår kväll snöade det i alla fall. Sånt där härligt snöfall med stora flingor under flera timmar. Så det ser vintrigt ut i alla fall. :-)

Idag ska jag försöka plugga inför kvällens lektion samtidigt som Oskar och Emilia är hemma. Båda är hängiga. Ovanpå det måste jag fixa det sista med Oskars födelsedagspresent. Och jag borde väl åka tillbaka med jackan med... Men först ska jag lämna mini på dagis och njuta av snön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...