tisdag 19 november 2013

Philofix i blåsväder

Idag är det stora samtalsämnet gårdagens Philofix som gick på Bolibompa. Rakel Wärmländer, ny programledare för den här säsongen, hugger en docka i bakhuvudet och hugger ut ögonen. Bland annat. Jag tycker inte själva pysslet, att göra en lampa av en docka, är så hemskt i sig. Det är sättet det görs på jag inte riktigt gillar. Men om jag ska utgå från mina barn så reagerades det inte nämnvärt. Emilia tyckte det var konstigt att man hade sönder en docka. Att det bakades bajsmuffins stör mig inte alls. Jag tycker hon skulle ha varit lite positivare bara.

Däremot tycker jag att det är konstigt att det först nu, efter sju program, reageras. Jag kikade inne på Bolibompas sida och kunde konstatera att i avsnitt två gjordes fingerdockor. Med en liten flicka, mördare och skumma typer... Jag tycker det är lika illa det, om inte värre... Men det är jag det... Oavsett så är jag och barnen överens om att den nya programledaren inte alls är lika bra som den gamla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...