torsdag 21 november 2013

Köttbullar, stjärnor och event

Malin är hemma med mig idag med. Hon är i det där mitt emellan-läget. Inte sjuk, inte frisk... Men vi har haft en bra dag. Hon har kollat på tecknat på Youtube.  Den lilla damen har lärt sig att hantera musen nu. Så söt så.

Jag skulle förbereda lite middag innan jag smet iväg och när jag tinade köttfärs passade jag på att tina upp extra mycket. En stor ugnsplåt med köttbullar är trillade, tillagade och ligger nu i frysen och väntar på jul.
Malin och jag plockade fram gardiner och dukar med så imorn ska vi förbereda inför advent.

Men innan dess ska jag på rymmen. Jag är inbjuden av Femme på deras event på Make up store och därefter blir det show. Ska bli riktigt skoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...