söndag 27 oktober 2013

Välkommen vinter!

Ja, välkommen vintertid i alla fall. Mer än halva familjen är redan vaken. Och då är klockan halv sju... Jag misstänker att det får bli lite invänjning på nya vakna-upp-tider. ;-)

Provet igår kändes helt okej. Läsdeles gick mycket bättre än mattedelen vilket var väntat. Totalt fick jag fler rätt den här gången än i våras. Kul!

Gårdagskvällen tillbringades hemma. En lugn kväll. Ja, så lugnt det nu blir med helgsmonster på besök.

Idag blir det en utflykt till båten. Den annalkande stormen gör att båten behöver tittas till. Jag hoppas att vi kan åka förbi godisaffären på väg hem och utnyttja mitt presentkort. :-) Dessutom borde vi passa på att kolla på skor till barnen. Men vi får se om vi får till det sista.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...