lördag 12 oktober 2013

Träningsvärk deluxe, saknad sovmorgon och mammahjälp.

Igår kväll skrev jag statusen "Jag saknar den tiden när fredag betydde sovmorgon dagen efter" på facebook. Idag väcktes jag klockan fem. Jag har fått slumra om lite fram till sju men jag känner mig allt annat än pigg nu. Ögonen går i kors.

Lägg sen till att jag var vaknat med en hemsk träningsvärk. Vaderna värker, höfterna värker,  skinkorna värker, höfterna värker, skuldrorna värker, axlarna värker. Ja, typ hela kroppen värker. Men det var kul att träna igår, även om sista tio minuterna på träningscykeln gick allt annat än lätt. ;-)

Nä, jag ska väl släpa mig ur sängen nu. Tony har åkt för länge sen. Båten ska torrsättas idag. Jag hoppas kunna lura hit min mamma så hon kan lära mig att göra spätzle. Mums!!!

2 kommentarer:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...