fredag 11 oktober 2013

Fredagsshopping och trötta fötter...

Kvällen och eftermiddagen har gått i ett. Hämtade barn, lagade en god lammgryta, drack ett glas vin till maten och fixade en matsedel för kommande vecka. Johanna plockade upp mig och vi tog en tur till kvantum.

Kom hem vid halv nio. Packade in maten, röjde köket, vek ihop och stoppade in en maskin tvätt i garderoberna och hängde sen en ny. Plockade lite till. Serverade maken en skål chips. Själv hällde jag i mig teet jag kokade en halvtimme tidigare och sen glömde bort.... Nu väntar sängen...

På bild - Malin fixade matlåda åt pappa. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...