torsdag 17 oktober 2013

Onödigt babbel eller nåt...

Dagen tickar på. Huvudvärken är min ständige följeslagare. Mindre kul. Tjejerna roar sig riktigt bra tillsammans och var för sig idag. Vilket är väldigt skönt!

På sjukdomsfronten är det friskförklarat! Ingen av tjejerna har visat tecken på att må dåligt och vi är uppe i 48h timmar efter insjuknande. Så medan dom leker snällt nu ska jag försöka hinna avklara en skoluppgift. :)

I eftermiddag ska vi springa upp en snabbis till dagis och ta årets dagiskort. Yeay! Sen blir det en lugn kväll. Pannkakor står på matsedeln. Mums!

4 kommentarer:

  1. Det blir pannkakor här också idag. Det skulle vi ha ätit igår, men då gick jag ju ut i strejk och de fick ta matlåda :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju så gott! Jag kör med räkor, rom och gräddfil till mig och maken... Och ungarna valde glass.

      Och du, man får strejka!

      Radera
    2. Det är så effektivt att strejka, de är små änglar idag haha.

      Jag är ju fortfarande som ett barn så jag har sylt på mina pannkakor :)

      Radera
    3. Bra där!!!!

      Hehe! Jag äter först lite nyttigt. Det är godare med grönsaker till då. Och utan dom är jag snart hungrig igen... Men jag avslutar med sylt och glass som efterrätt.

      Radera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...