tisdag 8 oktober 2013

Mätt och frusterad!

Idag blev det sushi till middag. För mig och Malin. Dom andra åt ugnslagad lax och ris. Sushin tog längre tid än jag hade planerat. Så kan det gå. Och gott blev det! :) Malin trodde hon skulle få hela fatet med avokadobitar. Sötnosa. Men tre stycken satte hon i sig. Och så snodde hon mina pinnar.
 
Frustrationen är över bloggen. Uppdaterade headern lite idag. Bytte ut bilder på tre av barnen och mig. Malin har tyvärr inte haft sin fotografering ännu... I alla fall... Gjorde precis som jag gjorde den förra och den har funkat jättebra. Laddade upp den nya och nu funkar varken den eller den gamla. Färgen blir helt skum, det ska vara helvitt och inte grådassigt i bakgrunden. Och Texten fick annan färg. Bilderna blev mer sepiatonade är svartvita. Sååååå irriterande!! Men det får se lite skumt ut till jag hittar lösningen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...