söndag 13 oktober 2013

Läskmaskinshimlen och stora råttor.

Strålande solsken! I alla fall ute. Barnen har varit ute i omgångar. Härligt!

Jag skulle plocka rent på golven så vi kunde dammsuga. Det blev nåt litet missförstånd... Jag har rensat skafferiet plus ytterligare ett skåp. Det var ju bra att få det gjort. Jag slängde massor. Bland annat den gamla SodaStreamern. Den fick fara till läskmaskinshimlen.

Nackdelen med rensandet är bara att dammsugningen inte blev av. Och dammråttorna har vuxit sig STORA sista veckan, när alla båtsaker har legat i lägenheten... Jag får försöka hinna med imorgon...

2 kommentarer:

  1. Ååååh nostalgi. Pappa hade en exakt likadan och det är en av de få positiva minnena ifrån honom när jag var liten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe. Den där har nog varit med sen jag var liten.

      Radera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...