fredag 11 oktober 2013

Ingen sovmorgon och linslus.

Efter en trevlig kväll igår,  med bakande och många glada skratt, vaknade jag lite seg idag. Tänkte först att jag och Malin skulle ta sovmorgon när dom andra tre gått iväg till skolan. Till jag kom på att det är morgonträning idag. Så det var bara att släpa sig upp och göra sig klar.

Frukost med Malin. Som tyckte att jag skulle fota henne.  Men bara som hon ville. ;-) Nu är hon avlämnad på dagis och jag är på väg för att träna. Det var tänkt att jag skulle äta och plugga nere i skolan sen men jag glömde lunchen hemma så jag vänder nog hem sen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...