torsdag 10 oktober 2013

Hello Kitty och Brownies

Min energi är verkligen inte på topp just nu! Inte blir det bättre av att inte komma i säng i tid och dessutom ha svårt att somna efter det... Och så klev ungarna upp tidigare än nödvändigt imorse...

Ett besök på BVC är avklarat. Bara tummen upp! Fast jag var inte orolig innan heller. Vi hann dessutom med ett kort studiebesök i mammas skola till Malins stora lycka. Hon fick sitta vid datorn en stund och kolla på sina youtubefavoriter. Hon vill se på Hello Kitty-sushi. Yups, helt rätt. Varje dag, samma sak. Efter den första videon klickar hon sig vidare och det är bara en massa roliga små japanska pyssel, både med och utan mat. Här nedan ser ni den absoluta favoriten.
Nu ska jag strax iväg och hämta hem det lilla monstret. Ska bara handla först. Ikväll skall jag och Johanna baka Bambis Brownie med fudgeglacyr och flingsalt. Låter riktigt spännande!!!

1 kommentar:

  1. Va gullig sushi:).. Förstår verkligen att detta är hennes favorit..)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...