måndag 23 september 2013

Trött, bloggmiddag och lång lista...

Det är en trött Linda här idag... Jag har sovit allt annat än skönt i natt. Lägg sen till möblerandet igår, som följde på möblerandet tidigare i veckan. Kroppen gör ont! Och då gjorde det ont i den redan innan möblerandet började... Bara att sitta härvid datorn och göra det jag ska är jobbigt. Men jag har lite skolarbete som måste göras... I övrigt tänker jag inte göra nåt ansträngade.. 

Jag ska planera lite födelsedagspresenter och hur helgen ska gå ihop. Sebastian fyller år på söndag i kombination med scoutläger för Emilia och handbollsmatcher... Det blir nog fullt upp...

Och så ska jag drömma lite om nästa helg... Då är det ju äntligen dags för bloggmiddagen. Yeay! Sponsorlistan är lååååång (så ni får kika på länken just nu)  och det är inbokat en hotellnatt för mig med... Som jag längtar. Och dagen kommer att börja redan från morgonen med underBARA BARN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...