söndag 22 september 2013

Skola, shopping och trasig el...

Det blev ingen svamptur igår. Johanna hörde av sig och ville ha sällskap till sin blivande skola, där det var öppet hus. Så jag följde med. På vägen hem passade vi på att handla på ica maxi och vips så hade hela dagen gått åt. ;-)

Kvällen, eller middagen,  blev inte riktigt som plant. Tony stoppade in en beer can chicken i ugnen men upptäckte efter ett tag att inget hände. En fas var trasig i huset så det gick inte att laga mat. Som tur var upptäckte han det medan jag var på maxi. Så det blev istället varmkorv med bröd till middag.

Vi var hundvakt en sväng på kvällen, till Malins stora lycka.

Idag blir det nog en lugn dag. Får se om vi kommer iväg för att hämta hem en ny soffa. Jag borde plugga lite med...

Och ni glömmer väl inte att ni kan vinna en SodaStream Source i bloggen?! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...