söndag 15 september 2013

Skallebank, shopping och kyrkoval...

Skallebank, skallebank, skallebank. Mest hela helgen. Tror det är förkylningen som orsakar den. Oavsett vilket är det inte kul.

Igår åkte Sebastian och jag till Handen. Han köpte en födelsedagspresent och klippte håret. Tyvärr missade jag att fota så resultatet visas en annan gång.

På kvällen fick vi besök av Pärlan till tjejernas stora lycka. Grabbarna missade det då Sebastian var på partaj och Oskar sov borta.

I övrigt har jag inte gjort så mycket mer. Idag var vi upp och röstade i kyrkovalet. Röstar du? För mig känns det viktigt att rösta då jag inte vill ha sverigedemokraterna inblandade. Så jag ger nån annan min röst.

Just nu ligger jag på sängen och önskar att jag hade ett eget sovrum att stänga in mig i. Huvudvärken är modell värre och fungerar inte ihop med barngnäll. Speciellt inte i vardagsrummet då det ekar riktigt hemskt här inne sedan vi rensade bort att cd/dvd-hyllor. Det jobbiga är att jag inte vet hur vi ska möblera bort det heller....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...