onsdag 18 september 2013

En härlig dag!

Gomorron, goförmiddag! Idag vaknade vi till en mörk värld. Det känns ovant, lite jobbigt men samtidigt oerhört skönt! Från och med nu kan Tony tända fönsterbelysningen när han går upp så får jag vakna till mys. Jag gillar verkligen den här tiden på året när morgnar och kvällar börjar bli mörka men dagen fortfarande är riktigt ljus!
Nu är lämning av barn avklarad, frukosten är äntligen intagen! Jag vaknade tokhungrig i morse. Det händer inte ofta men när det väl gör det blir det jobbigt. Jag är verkligen en frukostmänniska...

Just nu vill jag bara att dagen ska gå fort. Jag har lektion i eftermiddag och sen ska jag träffa Erika i Nacka Forum. Det blir sushimiddag (om jag får bestämma ;o) och sen ska naglarna fixas igen.

2 kommentarer:

  1. ATt tända ljus på morgonen och kvällen i mörkret gillar jag också ...men som sagt var mörkret på dagarna får gärna dröja :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...