tisdag 17 september 2013

Att ta tag i saker...

Jahapps... Här händer det grejor... I alla fall stora grejor för mig... Någonting som skulle ha skett för en si så där väldigt måååånga år sen. Men behovet fanns inte och det blev inte av. Sista åren har det däremot börjat krypa på mig. Känslan av saknad har blivit större och större. Så nu ska det faktiskt få bli av. På ett eller annat vis. Det bara är så. Ja, vad? Körkortet så klart! Papper beställda, synkoll bokad. Sen är det bara resten kvar. ;o) Så i framtiden får ni köra försiktigt på gatorn, jag tänker göra dom lite osäkra... *fniss*

2 kommentarer:

  1. Åh jag borde också ta itu med mitt:)..Har även här börjat smygas på mig Sakta men säkert:)... Skulle verkligen behöva ett!!

    SvaraRadera
  2. Ja, eller hur!
    Ska absolut kolla upp det du skrev, kanske kan det vara så att dem bara bytt namn :D

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...