onsdag 7 augusti 2013

Tiden rusar fram...

Dagen tickar på... I ett snabbare tempo än jag egentligen har tid med. Eftersom vi mjukstartar den här veckan och kör med sovmorgon innebär det att jag får 1,5 timme mindre varje morgon att lägga på skolarbete. Lägg sen till att kroppen fortfarande är inställd på semester. Det är svårt att komma in i skolarbetet den här veckan. Jag är på g men det går sakta. ;o)

Igår var jag iväg en sväng på kvällen. Martina hade fått en inbjudan till MissLi-mingel på Indiska och jag fick komma med som hennes plus en. Det fanns en del snyggt men inget som föll mig helt i smaken. Men de andra i sällskapet köpte fina klänningar. När vi hade minglat klart gjorde vi sällskap med Marie-Louise och Solveig för mer snack och lite gott att dricka! En riktigt härlig kväll. Att sen kunna komma hem, sent, med bara ben och armar, känns super! Jag älskar när det är så varmt att man inte behöver ha en massa kläder på sig!

Nä, nu ska jag ta tag i skolarbetet så jag får lite gjort. Skulle behöva hinna med en tur till båten med. har glömt mina gympaskor där och det kliar i kroppen att börja komma ut på promenader... Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Synd bara vi inte kunde sitta ute igår...
    Tack för en mysig kväll - det måste vi snart göra om :) Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...