lördag 3 augusti 2013

Sommar, sommar, sommar...

Åh vad jag njuter av det underbara vädret! Solen skiner mest hela tiden!

I helgen är Oskar och Emilia på sjön med farmor och farfar. Vi andra hittar på saker på hemmaplan. Dessutom har det rensats lite till. Just nu får det dock vara, vi behövde lite paus över helgen. Men det är skönt att vi har kommit så långt som vi har gjort redan. :-)

Livet är härligt och vi njuter av semesterns sista dagar. På måndag börjar allvaret igen. Pluggande för mig och jobb för Tony. Barnen slipper i alla fall gå full tid. Och Emilia har mindre än två veckor kvar på dagis nu. Känns helt sjukt! Men det ska bli kul  hon längtar efter att få börja skolan. Men det kommer kännas konstigt att bara ha ett barn på dagis. :-)

2 kommentarer:

  1. Får era komma tillbaka till dagis efter semestern i väntan på att skolan ska börja? Det fick inte Leo, han blev utskriven innan han gick på semester.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yups! Här går dom direkt från dagis till fritids veckan innan skolstart. Vi säger inte ens upp platsen från dagis utan det går ihop. Dom är inskriva på fritids från samma dag skolan början.

      Radera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...