måndag 5 augusti 2013

Då är det dags igen!

Gomorron! Måndag och vardag. Jobb, fritids, dagis och pluggande står på schemat. Tiden har gått fort. Vi mjukstartar med sovmornar i alla fall. Skönt att kunna göra det. Vi lyckades vända ganska bra på dygnet sista veckan...

Jag vaknade före klockan. Till strålande solsken. Och sällskap i sängen. Dagen börjar ganska bra med andra ord. :-)

Idag är det dags att ta tag i skolarbetet igen. Har lite att göra med andra ord. Så nu får rensandet hemma pausa lite till jag har kommit in i pluggandet igen.

Dessutom påbörjas idag Emilias näst sista vecka på dagis!!! Det känns konstigt! :-)

1 kommentar:

  1. Vi lyckades vända på dygnet redan första veckan haha.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...