lördag 24 augusti 2013

Mums och yeay!

Äntligen ombord! Äntligen på väg! Vi har minglat, jättekul att träffa alla andra! Vi fick våra goodiebags!
 
En av dom bästa gåvorna var en flaska Natural lemon-strawberry från Sodastream. Finns det något bättre än att smaksätta vattnet i den smak man själv vill och dessutom kunna kolsyra det?! Det spar ju dessutom på miljön.
 
Högt upp på min önskelista står en ny Sodastream. Vår är så gammal att vi inte ens kan byta ut kolsyrepatronerna... Det vore skönt att slippa släpa flaskor. Och faktiskt gillar jag att spara på miljön. Tänker du på det när du dricker kolsyrat vatten,  och läsk?
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...